onsdag den 16. marts 2011

Stort og småt!

Jeg har købt sådan en lille, rød tingest for at kunne frigive mere plads på mit ret så trange arbejdsbord! Så den gamle stationære computer måtte "lade livet".
 På den nye harddisk kan der være 100.000 billeder (ca. :))
Ret fantastisk.... og.så blev der plads til at sidde ordentligt og lave disse

skøre ugler til vinduet i "galleriet".
"Galleriet" er et rum på omkring 18 kvm, og her er jeg i gang med at forårsrengøre. I løbet af vinteren har der sneget sig alt muligt derind, bl.a. en høj stol, dukkevogn og meget andet legetøj, en oppustelig seng, et batteri til ? og en babyweekend-seng.        RODERI...simpelthen!





Nu er der fint derinde, og jeg vil prøve at lave en pude dertil med dette lille broderi fra en genbrugsforretning:

 













Blomster, blomster og atter blomster:

Er lige blevet færdig med et lille strikket tæppe til en dukkevogn. De små blomster fandt jeg her, hvor der er masser af spændende sager.


Og så oprandt dagen, hvor den første krukke blev tilplantet. Er meget vild med stedmoder i denne farve:


Og nede i haven står julerosen og blomstrer så smukt med mange store blomster og knopper. En sand fornøjelse at kigge på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar