torsdag den 19. maj 2011

Tea-time!

Der er ikke meget liv ved cafébordet i min have pt. Men derfor (og måske især derfor) kan man jo godt drikke te. Jeg har fået disse fine dåser med Kusmi te af min datter, og uhm, hvor det smager. Nyder især at drikke te i de fine, håndmalede krus fra Portugal.







De sidste dage har vi også drukket smoothies. Får sådan "et flip" ind imellem :) Det smager jo forrygende godt og så er det vel sundt. Ingredienserne kan ses på billedet, lige bortset fra bananen, som altid indgår!




Et lillle romantisk billede af hybenrosenknopper i et gammelt glas. Dem er jeg helt vild med!
Rigtig god bededag til alle...
(jeg holder dejlige fridage :D)




2 kommentarer:

  1. Jeg melder mig fluks som fast læser...sikke en masse dejlig ting og billeder du har.

    Lene, TingOgTanker

    SvarSlet
  2. Tak til dig, Lene. Håber du bliver ved med at finde bloggen sjov at kigge på. God dag til dig.

    SvarSlet