onsdag den 16. november 2011

zentangle, doodle eller bare kruseduller...!

Den ultimative måde at stresse af på ... især inden sengetid, eller når jeg vågner i løbet af natten. Og jeg har sørme prøvet mange forskellige metoder, når nattesøvnen ikke vil indfinde sig:
- stå op og lav en kop varm mælk med honning
- drik sove-te
- læs et kapitel i en bog, gå i seng og "genfortæl" historien meget detaljeret
- meditér
- lyt til afslapningsmusik
- spis dadler, mango, ananas, ovnbagte kartofler (hvem gider dog lave det kl. l... om natten!)
- osv osv osv

Lige pt virker det altså at zentangle! Både på papir og på Ipad....det gør ingen forskel :) Du kan se mere her og her.



Smågaver til jul/kalender-gaver: dørskilte, bogmærker, print på puder, collager! Hvem ved :)

1 kommentar:

  1. Din ide er hermed nuppet til de søvnløse dage og nætter - det må jeg prøve!!!

    Dine zentangler ser superskønne ud så lidt godt kommer der da ud af søvnproblemer :-) Nå, går nu ud fra at en del af dem er lavet i helvågen tilstand på tider af døgnet hvor du ikke burde sove.

    Spændende ide at overføre dem som print på puder, men så kreativ er jeg ikke.....jeg strikker bare.

    Ønsker dig mange gode timer med at zentangle - og lige så mange gode timers søvn!!!

    SvarSlet