onsdag den 15. juni 2011

Onsdags-halløj!

Der er igen travlhed i det lille hjem, for der skal holdes en fødselsdagsfrokost. Så formiddagen har stået på indkøb og madlavning.



Min hummus indeholder kikærter, tahin, olivenolie, hvidløg, citronsaft, salt, peber og lidt paprika! Denne gang har jeg bare købt kikærterne på dåse :) Prøvede også at lave en variation med blandede bønner (også dåse), og den er lige så god!

Der har heldigvis været tid til en slapper i solen også. Det er jordbærtid, så derfor er det med at nyde dem nu. Og jeg kunne selvfølgelig ikke holde mig fra bogen om Karitas! Godt jeg stadig har mange bogønsker til sommerferien :)





I skal også lige se, hvad man kan når man er i besiddelse af en iPad:

Sådan en må jeg altså ha´.....en dag ;) Denne her tegning er lavet af ældste barnebarnet, og sendt direkte via iPad til MIG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar