tirsdag den 26. april 2011

Jeg holder af hverdagen...heldigvis :)

Jeg har købt dejlige oliekridt, og vi (barnebarnet og jeg) har lavet flotte billeder. Vi brugte kraftigt papir (180g), og første malede vi med kaffe. Da det var tørt brugte vi oliekridt: vi gned med fingrene, malede med olivenolie oveni og prøvede farverne af. Sidst brugte vi tusch og blyanter. Allerbedst var det at sidde udenfor og nyde vejret og hinandens selskab :)

Hun nød også at få en madpakke med ud ...sammen med dukker, telt, dukkevogn, kaffestel og mange andre sager (og som I kan se, så faldt nederdelen i go´ jord)...







Men nu er hverdag her igen, og jeg har kastet mig over denne bog....den har stået på "vente" længe, for "Trækopfuglen´s krønike" tog sin tid! Den var jeg lige ved at opgive, da jeg var godt halvvejs, men så lige pludselig fangede den igen. Nogen gange skal tingene ha´ ekstra chance, og tålmodigheden sættes på prøve.


I skal lige se mine fine forårsindkøb:
Er vild med toppen fra Rikke Mai, og armbåndet havde jeg lige købt...det passer da så godt sammen :)






I går fejrede vi  d. 25. april  ...det er nemlig Portugals revolutionsdag.

Og den røde nellike



samt denne sang har stor betydning for mange portugisere.






God hverdag til alle :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar