tirsdag den 1. marts 2011

Kalejdoskoper og andre småting!



Vi er lidt optagede af kalejdoskoper i tiden. Og der findes så mange fine....Du kan også lege med  kalejdoskop på computeren, og det er ret sjovt.





Og til håndarbejds-småtings-afdelingen:

Madam Gine er blevet pyntet med forårsløv! Opskriften har jeg fundet her.
Dette lille hækleri skal blive til en hynde på denne lille stol fra genbrugsen! Man bliver da glad i låget af alle farverne...
Har lavet en lille vest med broderi til et barnebarn, og af resterne fik jeg selv et dejligt varmt pandebånd. Og (desværre) har jeg stadig ret meget brug for det!

De små hæklede glasbrikker gør faktisk go´ gavn og pynter da osse på knagen!
Var på shoppe-tur til byen og ville købe mig et tørklæde...du milde, sikke priser. Så jeg tog hjem, fandt dette tynde stykke stof med gyldne nister i gemmerne, og syede alle mulige symaskine-sting( ja, ikke fordi mit gamle "hakkebrædt" af en symaskine har forfærdelig mange!) på og sluttelig et par bomuldskvaster i hjørnet!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar