torsdag den 23. december 2010

Lillejuleaftensdag


Så er julen lige for døren, og jeg går og glæder mig over at al post ikke er elektronisk endnu. Vi har fået fra nær og fjern de fineste julekort, og på loftet er der en samling uden lige fra mange år tilbage. Måske de kan bruges til et eller andet sjovt til næste jul?
På min vej fra arbejdet i går, så jeg det flotteste hegn, blandt meget andet smukt! Det måtte foreviges og ud til alle jer, der læser ;) Åh, hvor var det dog en smuk dag med den blå himmel og de kridhvide træer og buske. Fik mig til at mindes foråret på Algarve-kysten, men blomstrene mandeltræer og den meget blå himmel.

Ellers har formiddagen stået i risengrødens tegn og mandlerne er smuttede. Alt er vist klar til morgendagen, så nu jeg kan roligt tage på arbejdet.
Mangler bare lige at ønske en RIGTIG GOD JUL TIL ALLE der kigger her forbi.

1 kommentar: